Тарифний договірняк? Що буде далі?

Тариф на проїзд

Скоро вже буде рік як в Полтаві точаться суперечки щодо тарифу на проїзд в міському транспорті - по 4 або чи по 5 гривень, і ось перевізники заявили, що міська влада їх «кинула», розповідає «Полтава. Yes».

У грудні 2018 року, між перевізниками та міською владою відбувся «договірняк». Перевізники погодилися припинити страйк і вивести автобуси на маршрути, а міська влада пообіцяла в січні 2019 року вирішити питання з підвищенням вартості проїзду.

Крім того 21 грудня 20-а позачергова сесія міськради прийняла довгоочікуване для перевізників рішення - скасувала безкоштовний проїзд для пільгових категорій громадян. Тепер пенсіонери та інші категорії пільговиків повинні платити за проїзд в автобусах приватних перевізників. Маршрутникам добре - вони позбулися від настирливих пільговиків, і «місту» добре - скинув з себе великий фінансовий тягар (на 2019 рік було попередньо заплановано майже 74 мільйони гривень компенсацій перевізникам за безкоштовний провіз пільговиків).

Що цікаво, представники всіх фракцій Полтавської міськради заявляють: - вони за те, щоб громадяни Полтави їздили в сучасних автобусах за низьким тарифом, і в той же час пільгові категорії громадян повинні користуватися міським транспортом безкоштовно...

Але коли справа дійшла до голосування - всі фракції проголосували за скасування пільгового проїзду. Тільки фракція «Свободи» утрималася, і не голосувала фракція «Совісті України», яка не відвідує засідань сесій на знак протесту проти звільнення з посади мера Полтави Олександра Мамая.

При цьому без обговорення було прийнято рішення про скасування попередніх рішень міськради та міськвиконкому, що встановлюють порядок компенсації перевізникам коштів за безкоштовне перевезення пільгових категорій пасажирів. Але ще цікавіше той факт, що питання взагалі не було включено до порядку денного і текст рішення в паперовому вигляді був вручений кожному депутату вже після початку засідання. Нинішня більшість критикувала за таку практику колишнього мера Олександра Мамая, а при його відстороненні від посади йому інкримінували прийняття антинародних рішень, в тому числі підвищення вартості проїзду до 5 грн.

Ситуація типова не тільки для Полтави, а й для всієї України. Опозиція критикує владу, а відтіснивши останню з «Олімпу» починає діяти так само.

І ось в «договірному матчі» настав час «Ч». На думку представників перевізників, всі терміни, обіцяні Полтавським міськвиконкомом для підвищення тарифу, минули.

Ще в середині січня відбулися громадські слухання щодо перегляду тарифу на проїзд в міському транспорті, а перевізники надали свої обґрунтування необхідності підвищення вартості проїзду (хоча і сумнівні). Зараз питання підвищення тарифів розколює депутатську більшість, і поки що проштовхнути довгоочікуване рішення на користь перевізників їх лобістам не вдалося. Ну що ж почекаємо закінчення договірного матчу.

The website encountered an unexpected error. Please try again later.