Для чого вам буде потрібен Прозорро Маркет — закупівлі після 19 квітня 2020 року

Вже з 19 квітня 2020 року Україна остаточно переводить усі державні тендери на рейки нової редакції Закону «Про публічні закупівлі». Серед іншого це змінить і роботи з так званими допороговими закупівлями — їх суттєво поменшає, а тендерних конкурентних процедур — побільшає аж на 250 тисяч на рік. У цій ситуації держзамовникам дуже знадобиться новий маркетплейс закупівель товарів на суми до 50 000 грн — Прозорро Маркет.

Що таке ProZorro Market

Прозорро Маркет — це перший онлайн-магазин, у якому державні замовники можуть законно, прозоро і зручно купувати товари на допорогові суми. Він був створений з ініціативи провідних офіційних майданчиків системи «Прозорро» у відповідності до меморандуму, підписаного у березні 2019 року. Вже за кілька місяців від запуску сервіс вийшов за рамки пілотного, а до Нового року — здійснив продажів на більш як 20 000 000 грн.

Переваги ProZorro Market

У якості інструменту допорогових закупівель е каталоги ProZorro Market мають цілу низку переваг, як для держзамовників, так і для постачальників. Спробуємо розібратись детальніше.

Для замовника

Основна мета створення сервісу — розширення можливостей і полегшення повсякденної праці закупівельників у державних підприємствах. Відповідно до цих принципів інструмент відрізняється наступними перевагами:

  • автоматична публікація звіту про закупівлю (з квітня 2020 року звітувати потрібно про всі закупівлі, вартістю від 0,01 грн);
  • швидке постачання товарів (протягом тижня, а не кількох місяців, як це буває у тендерах);
  • відсутність потреби у створенні тендерної документації;
  • формування замовлення у кілька кліків (як у звичайному інтернет-магазині);
  • доступ до актуальних цінових пропозицій, на які можна орієнтуватись.

Такий формат роботи забезпечує максимальну гнучкість у порівнянні з іншими процедурами без проблем із прозорістю.

Для постачальника

З боку підприємця очевидними є такі переваги розміщення на сторінках ProZorro Market:

  • заробіток без активної участі у торгах;
  • відсутність витрат на підготовку пропозицій;
  • одноразова кваліфікація за кожною категорією;
  • безкоштовне розміщення товарів на сторінках каталогу;
  • оплата комісії лише з укладених угод.

Отже, користувачеві достатньо одноразово розмістити свої позиції у магазині й підтримувати їхню актуальність. А замовник сам знайде їх і зробить замовлення — без витрат на рекламу, підтримання сайту та просування пропозицій!

The website encountered an unexpected error. Please try again later.