Вже з 19 квітня 2020 року Україна остаточно переводить усі державні тендери на рейки нової редакції Закону «Про публічні закупівлі». Серед іншого це змінить і роботи з так званими допороговими закупівлями — їх суттєво поменшає, а тендерних конкурентних процедур — побільшає аж на 250 тисяч на рік. У цій ситуації держзамовникам дуже знадобиться новий маркетплейс закупівель товарів на суми до 50 000 грн — Прозорро Маркет.
Що таке ProZorro Market
Прозорро Маркет — це перший онлайн-магазин, у якому державні замовники можуть законно, прозоро і зручно купувати товари на допорогові суми. Він був створений з ініціативи провідних офіційних майданчиків системи «Прозорро» у відповідності до меморандуму, підписаного у березні 2019 року. Вже за кілька місяців від запуску сервіс вийшов за рамки пілотного, а до Нового року — здійснив продажів на більш як 20 000 000 грн.
Переваги ProZorro Market
У якості інструменту допорогових закупівель е каталоги ProZorro Market мають цілу низку переваг, як для держзамовників, так і для постачальників. Спробуємо розібратись детальніше.
Для замовника
Основна мета створення сервісу — розширення можливостей і полегшення повсякденної праці закупівельників у державних підприємствах. Відповідно до цих принципів інструмент відрізняється наступними перевагами:
- автоматична публікація звіту про закупівлю (з квітня 2020 року звітувати потрібно про всі закупівлі, вартістю від 0,01 грн);
- швидке постачання товарів (протягом тижня, а не кількох місяців, як це буває у тендерах);
- відсутність потреби у створенні тендерної документації;
- формування замовлення у кілька кліків (як у звичайному інтернет-магазині);
- доступ до актуальних цінових пропозицій, на які можна орієнтуватись.
Такий формат роботи забезпечує максимальну гнучкість у порівнянні з іншими процедурами без проблем із прозорістю.
Для постачальника
З боку підприємця очевидними є такі переваги розміщення на сторінках ProZorro Market:
- заробіток без активної участі у торгах;
- відсутність витрат на підготовку пропозицій;
- одноразова кваліфікація за кожною категорією;
- безкоштовне розміщення товарів на сторінках каталогу;
- оплата комісії лише з укладених угод.
Отже, користувачеві достатньо одноразово розмістити свої позиції у магазині й підтримувати їхню актуальність. А замовник сам знайде їх і зробить замовлення — без витрат на рекламу, підтримання сайту та просування пропозицій!